Polityka Prywatności
Serwis internetowy / Strona internetowa centrumpfie.pl wraz z jego/jej subdomenami jest prowadzony przez Centrum Prawa Finansowego i Ekonomii sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie,
ul. Przyokopowa 33, 01-208 Warszawa, NIP: 7010902340 REGON 382341908.
W razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z polityką prywatności oraz Państwa danymi osobowymi, w każdej chwili mogą Państwo skontaktować się z nami pod adresem kontakt@centrumpfie.pl
Każdego użytkownika serwisu centrumpfie.pl wraz z jego subdomenami obowiązuje aktualna polityka prywatności, bezpieczeństwa i cookies znajdująca się na stronie https://www.centrumpfie.pl/polityka-prywatnosci/
Dane osobowe
Administratorem Państwa danych osobowych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych jest Centrum Prawa Finansowego i Ekonomii sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. ul. Przyokopowa 33, 01-208 Warszawa, NIP: 7010902340, REGON 382341908.
Gwarantujemy Państwu, że korzystając z naszych usług zgodnie z naszą ofertą dostępną na stronie centrumpfie.pl Państwa dane pozostaną bezpieczne i nie zostaną udostępnione ani sprzedane jakimkolwiek podmiotom trzecim. Poza tym nigdy nie zbieramy danych wrażliwych. Wszelkie informację służą do celów związanych z działalnością naszego Centrum.
Uprawnienia.
RODO przyznaje Państwu następujące potencjalne uprawnienia związane
z przetwarzaniem danych osobowych:
- prawo dostępu do danych osobowych,
- prawo do sprostowania danych osobowych,
- prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- prawo do wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych,
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego,
- prawo do odwołania zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeżeli takową zgoda została wyrażona
Szczegółowe zasady związane z realizacją wskazanych uprawnień zostały opisane szczegółowo
w art. 16 – 21 RODO.
Zawsze mogą również zwrócić się Państwo do nas z żądaniem udostępnienia informacji o tym, jakie dane na Państwa temat posiadamy oraz w jakich celach je przetwarzamy. Wystarczy, że skontaktują się Państwo z nami pod adresem biuro@centrumpfie.pl. Dołożyliśmy wszelkich starań, by interesujące Państwa informacje zostały wyczerpująco przedstawione w niniejszej polityce prywatności. Podany powyżej adres e-mail można wykorzystać również w razie jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych.
Bezpieczeństwo.
Gwarantujemy Państwu poufność wszelkich przekazanych nam danych osobowych. Zapewniamy podjęcie środków bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych wymaganych przez przepisy o ochronie danych osobowych. Dane osobowe są gromadzone
z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione. Nigdy nie udostępniamy danych podmiotom zewnętrznym, z wyłączeniem Odbiorców danych.
Odbiorcy danych.
Powierzamy przetwarzanie danych osobowych tylko sprawdzonym i zaufanym podmiotom świadczącym usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych. Państwa dane mogą być przetwarzane przez naszych podwykonawców, czyli podmioty, z których usług korzystamy przy przetwarzaniu danych oraz świadczeniu na Państwa rzecz usług czy realizacji zamówień. Wszystkie podmioty, którym powierzamy przetwarzanie danych osobowych gwarantują stosowanie odpowiednich środków ochrony i bezpieczeństwa danych osobowych wymaganych przez przepisy prawa.
Cele i czynności przetwarzania
Celem zbierania danych osobowych jest przesyłanie materiałów dydaktycznych i edukacyjnych, a także treści marketingowych i informacji handlowych za pośrednictwem newslettera (e-mail). W każdej chwili mogą Państwo wycofać zgodę na przesyłanie wiadomości za pośrednictwem newslettera wysyłając w tym celu wiadomość e-mail na adres biuro@centrumpfie.pl
Cele, podstawy prawne oraz okres przetwarzania danych osobowych wskazane są odrębnie w stosunku do każdego celu przetwarzania danych.
Wyrażając chęć współpracy z Centrum jednocześnie traktując nasze usługi jako produkt muszą Państwo podać dane niezbędne do realizacji zamówienia, takie jak imię i nazwisko, adres rozliczeniowy, adres e-mail. Jeżeli dokonują Państwo zamówienia w ramach prowadzonej działalności gospodarczej, muszą podać nazwę firmy, adres siedziby oraz numer NIP. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do złożenia zamówienia.
Dane przekazane w związku z zamówieniem, przetwarzane są w celu realizacji zamówienia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), wystawienia faktury (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), uwzględnienia faktury w dokumentacji księgowej (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz w celach archiwalnych i statystycznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Dane o zamówieniach będą przetwarzane przez czas niezbędny do realizacji zamówienia, a następnie do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej umowy. Ponadto, po upływie tego terminu, dane nadal mogą być przetwarzane w celach statystycznych. Proszę pamiętać również, że mamy obowiązek przechowywać faktury z Państwa danymi osobowymi przez okres 5 lat od końca roku podatkowego, w którym powstał obowiązek podatkowy.
W przypadku danych o zamówieniach nie posiadają Państwo możliwości sprostowania tych danych po realizacji zamówienia. Nie mogą Państwo również sprzeciwić się przetwarzaniu danych oraz domagać się usunięcia danych do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej umowy. Podobnie, nie mogą Państwo sprzeciwić się przetwarzaniu danych oraz domagać się usunięcia danych zawartych w fakturach. Po upływie terminu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej umowy mogą jednak Państwo sprzeciwić się przetwarzaniu Państwa danych w celach statystycznych, jak również domagać się usunięcia Państwa danych z naszej bazy. W stosunku do danych o zamówieniach i zakupach przysługuje Państwu również prawo do przenoszenia danych,
o którym mowa w art. 20 RODO.
Kontakt.
Kontaktując się ze Centrum za pośrednictwem poczty elektronicznej i formularza kontaktowego,
w sposób naturalny przekazują Państwo nam swój adres e-mail jako adres nadawcy wiadomości. Ponadto, w treści wiadomości możecie zawrzeć również inne dane osobowe. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne, by nawiązać kontakt.
Państwa dane są w tym przypadku przetwarzane w celu kontaktu z Państwem, a podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO, czyli Państwa zgoda wynikające z zainicjowania kontaktu. Podstawą prawną przetwarzania po zakończeniu kontaktu jest usprawiedliwiony cel w postaci archiwizacji korespondencji na potrzeby wykazania jej przebiegu w przyszłości (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Ponadto dane gromadzone są w celach analitycznych i statystycznych; (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegających na prowadzeniu analiz w celu poprawy stosowanych funkcjonalności
i świadczonych usług.
Treść korespondencji może podlegać archiwizacji i nie jesteśmy w stanie jednoznacznie określić, kiedy zostanie usunięta. Mają Państwo prawo do domagania się przedstawienia historii korespondencji, jaką prowadziliście z Centrum (jeżeli podlegała archiwizacji), jak również domagać się jej usunięcia, chyba że jej archiwizacja jest uzasadniona z uwagi na nasz nadrzędny interes, np. obrona przed potencjalnymi roszczeniami z Państwa strony.
Pliki cookies i inne technologie śledzące.
- Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
- Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
- Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator serwisu Centrum Prawa Finansowego
i Ekonomii sp. z o.o. z siedzibą pod adresem: ul. ul. Przyokopowa 33, 01-208 Warszawa. - Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
- dostosowania zawartości stron internetowych serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
- tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
- monitorowanie i zarządzanie przepływem danych na stronie internetowej;
- utrzymanie sesji Użytkownika serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
- ustawienia przeglądarki Użytkownika do określenia preferencji na podstawie wcześniejszych decyzji Użytkownika;
- zapisywania wyborów Użytkownika dokonanych na stronie internetowej, w tym danych podanych w formularzu kontaktowym oraz formularzu wyboru wariantu usługi;
- zapisywania informacji o użytkowniku wprowadzonych na stronie.
- W ramach serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
- W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
- Operator serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych serwisu.
- Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika serwisu wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem serwisu reklamodawców oraz partnerów.
- Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest pod adresem www.wszystkoociasteczkach.pl lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.
Logi serwera
Korzystanie ze strony wiąże się z przesyłaniem zapytań do serwera, na którym przechowywana jest strona. Każde zapytanie skierowane do serwera zapisywane jest w logach serwera. Logi obejmują m.in. Państwa adres IP, datę i czas serwera, informacje o przeglądarce internetowej i systemie operacyjnym z jakiego Państwo korzystają. Logi zapisywane i przechowywane są na serwerze. Dane zapisane w logach serwera nie są kojarzone z konkretnymi osobami korzystającymi ze strony i nie są wykorzystywane przez nas w celu identyfikacji. Logi serwera stanowią wyłącznie materiał pomocniczy służący do administrowania stroną, a ich zawartość nie jest ujawniana nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania serwerem.